zondag 17 juni 2012

Een heleboel nieuws!

Dit is mijn vaderdag kadootje van dit jaar.
Dat heb ik op school gemaakt.
Je kon kiezen uit een E.K. foto of een
 "ik ben helemaal ondersteboven van jou"
foto!
Ik heb het laatste gekozen.
De meneer (Adri) heeft de foto's gemaakt!
Leuk hè!
Deze beker heb ik thuis voor mijn papa gemaakt.
Een mok die we gekocht hebben bij de HEMA.
Op de voorkant staat een bloem met vlinder en een zonnetje, (ik ben het zonnetje in huis!!!!) hihihi
Op de achterkant een boom, mijn papa is zo sterk als een boom!
Dit heb ik op de onderkant gezet!
Dit tasje heb ik gemaakt voor een vriendinnetje die jarig was.
Ik heb het uitgesneden met de cricut van mama.
De cartridge is "Once upon a princes"
Nog een keer van de bovenkant!
Deze staf heb ik ook met de cricut gemaakt, zelfde cartridge.
Ik vond hem zo mooi dat ik hem wilde maken.
Langs de randjes heb ik met stickles gewerkt.


Dit was het weer even,
groetjes,
Saartje.

9 opmerkingen:

  1. Je bent weer goed bezig geweest lieverd, je foto van het vaderdagcadeautje vind ik superschattig, die meneer Adri kan er wat van! Jij ondersteboven aan een duikelrekje! Superleuk om te zien!
    Ook je andere knutsels zijn weer supermooi geworden, dikke kus van mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou nou Sarah,jij heb wel gelijk heel veel om te laten zien.
    Ik word helemaal blij van je vaderdag kadootje.
    En je vader was er zeker ook van onderste boven,hi hi.
    Ik ben gelijk je volger geworden.

    Heel veel succes met je knutsels!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi sarah! wat leuk je eigen blog! maar dat mag ook wel. je knutselt altijd zo veel en hele leuke dingen. nou kun je die voortaan aan ons laten zien. vinden wij leuk! je blog ziet er gezellig uit. je vaderdagkadootjes zijn heel leuk gemaakt en jouw foto is ook grappig. papa was er zeker blij mee! en je vriendinnetje ook denk ik want ik vind je prinsessentasje superleuk. nou lekker door knutselen want dan kom ik vaak kijken bij jou. tot gauw weer. groetjes en liefs van daan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik kon toveren.....
    Dan wilde ik precies zo'n staf!

    Ben natuurlijk superblij met zoveel verassingen! Die mok ga ik zeker gebruiken. Dan is de koffie nog veel lekkerder!
    Liefs, Knuffel,
    Pappa.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sarah.
      Ik heb het faut gedaan met verzenden. Ik pr0beer het nog eens.
      Wat een leuke dingen heb je al gemaakt.
      En dat zo gezellig samen met je moeder.
      Ik vind dat heel knap van jouw.
      Een dikke kus van je oma.

      Verwijderen
  5. Hoi Sarah,

    Wat mag jij trots zijn op jouw blog, geweldig gedaan! Je hebt afgelopen donderdag in de klas er heel leuk over verteld. Ik hoor wel dat er meer kinderen zijn, die dit zouden willen doen! Je bent ook erg creatief, al die mooie knutsels, die jij laat zien! Knap hoor! Kortom, ik ben ook trots om zo'n leerling in mijn groep te hebben!

    Meneer Adri
    Bs. Pendula
    Tilburg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag heb ik alles bekeken en gelezen. Ze zijn allemaal even leuk en mooi.
    Wat knap van je dat je dat allemaal kan.
    En zo gezellig om dat samen met je moeder te doen.
    In het vervolg ga ik altijd even kijken of je weer iets gemaakt hebt.
    Groeten en een dikke kus, ook van opa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een leuke vaderdagcadeautjes!! Jouw papa boft maar....
    En handig he een moeder met een Cricut? Dat vinden mijn dochters ook al;-)
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sarah, wat heb je een leuke blog! Zo kleurig en leuke lettertypes! Daar wordt je toch vrolijk van. Ik heb al je mooie knutsels bewonderd, knap hoor! Vooral je vaderdagkadootjes zijn erg leuk. Papa was er vast ook ondersteboven van! Verder ben ik benieuwd wat en wie je allemaal al betovert hebt met die mooie toverstaf! Misschien vertel je het nog in een sprookje....... xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je op mijn blog komt kijken, en nog leuker als je een berichtje achterlaat.
Dank je wel,
liefs,
Sarah.