vrijdag 24 augustus 2012

Naar groep 6

Hallo weer allemaal.
 
Het is even geleden dat ik iets op mijn blogje heb geplaatst maar dat gaat nu veranderen!
In de vakantie heb ik heel veel geknutseld maar niet geblogt.
Inmiddels zit ik ook in groep 6.
Dat betekende dat ik afscheid moest nemen van mijnheer Adrie en Juffrouw Malu.
Daar heb ik een afscheidscadeautje voor gemaakt.
Een lekkere reep chocolade want daar houdt mijnheer Adri zo van!!!
Natuurlijk heb ik die repen een leuke verpakking gegeven.
De derde reep was voor Louise, de dirigente van het koor waar ik bij zing.
De muziekbende.
En dan heb ik ook nog dit leuke kaartje gemaakt voor Bram.
Die gaf een heel leuk afscheidsfeestje.
Het thema was oranje.
Helaas deed Nederland toen al niet meer mee maar wij hebben gewoon onze oranje kostuums aangedaan, het was een superleuk feest met BBQ.

Verder heb ik nog geen foto's van de dingen die ik in de vakantie heb gemaakt, dat ga ik maar eens snel doen en dan laat ik jullie alles zien.
Nu moet ik naar school dus.................
RENNEN!!!!!
 
tot de volgende keer,
groetjes
Saartje.


1 opmerking:

  1. WAt leuk weer Sarah en goed dat we weer aan je blogje werken, je moet me maar vaker aan mijn jasje trekken. Komt er ook nog een vervolg op je spannende verhaal?

    Dikke kusssss,
    Mama.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je op mijn blog komt kijken, en nog leuker als je een berichtje achterlaat.
Dank je wel,
liefs,
Sarah.