zondag 23 september 2012

Weer wat nieuws!

Deze leuke bengel heb ik zelf van fimo-klei gemaakt.
Hij is voor mijn zus die jarig was.
Deze bengel heb ik voor mijn juffrouw gemaakt want die vond ze heel erg leuk en ze wilde er ook graag een hebben.
Ook de verpakking heb ik zelf gemaakt.
dit is de achterkant.
Ik heb ook een grappig slakkenhuisje gemaakt voor deze twee lieve slakken die in onze tuin wonen.
Hier zijn ze even een wandelingetje aan het maken.
 
Nu ben ik mooie meubeltjes aan het maken voor mijn Moxy-girls.
Daar zien jullie later nog wel meer van.
 
Dat was het weer,
groetjes,
Saartje.

8 opmerkingen:

  1. Wat superleuk heb je dat allemaal weer gemaakt Sarah, en ik weet hoe die meubeltjes gaan worden. Wauw, ik kan bijna niet wachten. En dat huisje voor de slakken, wel leuk hoor, een dubbel huis.

    dikke kus,
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sarah.........wat MOOOOOOOOOOI, heb jij dat helemaal zelf gemaakt, jeetje meis wat prachtig.
    Ik ga het morgen aan mijn dochtertje Susan laten zien, denk dat die dat ook wel wil maken.
    Kan me voorstellen dat je juf er blij mee was.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dit heb ik helemaal zelf gemaakt, zonder hulp. Wel met een boekje Fimo Fun.

      Verwijderen
  3. Ik ben weer super-trots op je Sarah! Natuurlijk ken ik al die mooie dingen die jij maakt....
    Maar wat vindt ik het leuk dat je ook nog eens zo'n plezier hebt in je blog. Zo hebben we dubbel plezier!

    Geweldig allemaal,
    Dikke knuf...
    Pappa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zóóó Sarah wat ben je weer creatief geweest.Je sleutelhangers zijn geweldig en ik kan me voorstellen dat Eva en de juf het ontzettend leuk vonden om die van jou te krijgen.
    Ik vind het knap wat je zoal met Fimo maakt,ik kijk al uit naar het volgende.
    je slakkenhuisje is echt schattig,volgens mij ben jij evhte een dierenvriend.
    Kus Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey sarah,
    Wat zijn ze leeeeeuuuk je sleutelhangers!!!! je slakkemhuisje vind ik erg grappig en ook superlief dat je dat voor ze gemaakt hebt.
    Liefs daan x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spulletjes heb je toch weer gemaakt Sarah, dat zal je juf wel heel leuk vinden.
    Maar dat kan ook niet anders met zo'n creatieve mama.
    Ik stuur dit ook even naar Roos toe,
    dikke knuffel (oma) Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Sarah, oma en ik gaan ook wat maken en dat laat ik jou nog wel zien,
    groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je op mijn blog komt kijken, en nog leuker als je een berichtje achterlaat.
Dank je wel,
liefs,
Sarah.