zondag 2 februari 2014

Lang geleden en veel te vertellen.

Het is alweer veel te lang geleden dat ik iets op mijn blogje heb laten zien.
Eerst ga ik iets vertellen over mijn verjaardagsfeestje.
Pas geleden was ik jarig en natuurlijk mocht ik weer een feestje geven.
Met mama samen had ik op de beurs in Den Bosch iets heel leuks gezien en daar een workshopje gedaan. Ik was het alweer vergeten maar bij de winter Efteling kwam ik weer die mevrouw en dat workshopje tegen.
Ze maakte hele mooie fantasiekasteeltjes met zelfdrogende klei en gaf ook kinderfeestjes.
Omdat mama en ik zelf ook heel handig zijn hebben we het zelf gedaan, zelfs met een lichtje er in en ze zijn heel erg leuk geworden.
 Dit is die van mij, die van de andere kinderen staan op mama's blog.
Die kun je hier zien.
 Mijn kasteeltje staat nu op mijn kamer onder een stolp, mooi hè!
Dit is mijn kasteeltje zonder stolp.
En dit...........................................is mijn nieuwe knutselplekje, nou je, plekje, ik heb een heel bureau met een eigen kast met allemaal spullen en gereedschappen die ik van mama heb gehad.
Supergaaf is dat.
 Ik ben er zo blij mee en nu hebben we allebei ons eigen hoekje op de knutselkamer van mama.
 Eigenlijk is het nu een
 Lijn&Samplekje!!
En kijk hier eens!!!!! Hij is zoooooooooooooo lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn Furby, de andere twee kreeg ik van Tom met mijn verjaardag, ik vind ze zo lief en knuffel er heel veel mee.
Furby, ik noem hem Maxi, kletst wel de oren van je kop en soms is hij boos of heel druk maar ja, dan ben ik ook wel eens, hihi.
En dit zijn Bollie en Tippy.
Twee bolletjesknuffeltjes
Bollie kocht in Renesse toen we een weekendje weg waren en Boike was daar ook bij.
Tippy kocht ik vorig weekend toen we met Tom en Juliëtte een weekendje naar Weerterbergen waren.
 
Zo, dit was het weer even maar ik beloof dat ik vanaf nu niet meer zo lang zal wachten om iets van me te laten horen.
 
Tot de volgende keer,
groetjes,

1 opmerking:

Ik vind het heel erg leuk als je op mijn blog komt kijken, en nog leuker als je een berichtje achterlaat.
Dank je wel,
liefs,
Sarah.